Rapport om de senaste trenderna inom kyl- och fryskategori

2020-06-08

Främst i klass i utförande och kundengagemang

Viessmann refrigeration blog post - Chilled and frozen food categories

Hur kommunicerar återförsäljare och tillverkare med kunden för att fånga dess uppmärksamhet? Vi har tillsammans med IGD* framställt en rapport med exempel på de mest innovativa tillbehören och designen inom kyl- och fryskategorin. Som ett tillägg har vi även tagit en titt på hur handeln kommunicerar med kunden sett i från ett marknadsföringens perspektiv.

Rapporten är uppdelad i två delar: vilka är de senaste tillbehören och konstruktionerna inom kyl- och fryskategorin. Den andra delen i rapporten handlar om ett urval av de senaste marknadsförings och PR knepen handeln och tillverkarna använder sig av.

Vill du läsa hela rapporten? Du kan ladda ned rapporten via länken nedan.


* IGD är en forsknings och utbildnings välgörenhetsorganisation verksam inom mat- och livmedelsindustrin. IGD har över 100 års erfarenhet av arbete med de ledande tillverkarna och detaljhandeln inom livsmdelsindustrin. IGD är verksam från sina kontor i Asien, Europa och Nord Amerika. Läs mera om IGD här.